Tekens van die tye in die laaste dae (3)

0 ratings
· 60 views

Dit is die gebeure in Openbaring - tekens van die tye - wat daartoe lei dat dit die begin van die VERDRUKKING is.

Notes
Transcript

Die WEGRAPING

Die KERK/EKKLESIA sal weggeraap word

Die wegraping van die kerk is 'n raaisel omdat dit nog nooit in die Ou -Testamentiese tyd geopenbaar was nie. Dit is vir die eerste keer in die Nuwe Testament geopenbaar.
Ek persoonlik glo dat daar ‘n geweldige groot verskil is tussen die woord verdrukking - en die woord GROOT verdrukking
Verdrukking = ons sal deur baie moeilike tye gaan maar God is daar met die HG om ons te beskerm
GROOT VERDRUKKING = The WRATH OF GOD - is die tweede deel van die verdrukking waar od Sy TOORN oor die aarde gaan laat losbars
Dit is hierdie gedeelte wat ek glo ons as kinders van God nie sal deurgaan nie
John 14:1–3 DIEBYBEL:A19331953
1 LAAT julle hart nie ontsteld word nie; glo in God, glo ook in My. 2 In die huis van my Vader is daar baie wonings; as dit nie so was nie, sou Ek dit vir julle gesê het. Ek gaan om vir julle plek te berei. 3 En as Ek gegaan en vir julle plek berei het, kom Ek weer en sal julle na My toe neem, sodat julle ook kan wees waar Ek is.
1 Corinthians 15:51–54 DIEBYBEL:A19331953
51 Kyk, ek deel julle ’n verborgenheid mee: Ons sal wel nie almal ontslaap nie, maar ons sal almal verander word, 52 in ’n oomblik, in ’n oogwink, by die laaste basuin; want die basuin sal weerklink, en die dode sal onverganklik opgewek word; en ons sal verander word. 53 Want hierdie verganklike moet met onverganklikheid beklee word, en hierdie sterflike moet met onsterflikheid beklee word. 54 En wanneer hierdie verganklike met onverganklikheid beklee is en hierdie sterflike met onsterflikheid beklee is, dan sal vervul word die woord wat geskrywe is: Die dood is verslind in die oorwinning.
1 Thessalonians 4:13–17 DIEBYBEL:A19331953
13 MAAR, broeders, ek wil nie hê dat julle onkundig moet wees met betrekking tot die ontslapenes nie, sodat julle nie treur soos die ander wat geen hoop het nie. 14 Want as ons glo dat Jesus gesterwe en opgestaan het, dan sal God ook so die wat in Jesus ontslaap het, saam met Hom bring. 15 Want dit sê ons vir julle deur die woord van die Here, dat ons wat in die lewe oorbly tot by die wederkoms van die Here, die ontslapenes hoegenaamd nie sal vóór wees nie. 16 Want die Here self sal van die hemel neerdaal met ’n geroep, met die stem van ’n aartsengel en met geklank van die basuin van God; en die wat in Christus gesterf het, sal eerste opstaan. 17 Daarna sal ons wat in die lewe oorbly, saam met hulle in wolke weggevoer word die Here tegemoet in die lug; en so sal ons altyd by die Here wees.
Dit beteken dat die Christene wat ontslaap het sal opstaan - die ander Christene sal in ‘n oomblik verander word en weggevoer word na God
Die wegraping is op hande - en daar is absoluut niks wat dit sal kan keer nie - daar is ook geen teken wat dit vooraf sal wys nie - m.a.w dit sal baie skielik gebeur sonder dat iemand dit sal verwag.
Die oogwink
In 1 Korintiërs 15: 51-52 beskryf die apostel Paulus die wegraping as 'in 'n oogwink'. Hierdie frase is Paulus se manier om aan te toon hoe kort die oomblik van die wegraping sal wees. Die fladdering van 'n ooglid, die oogknip, is buitengewoon vinnig.
Dit beteken dat die liggaamlike transformasie wat lewende gelowiges tydens die wegraping sal ervaar, byna onmiddellik sal wees. Die een oomblik sal hulle in sterflike liggame op aarde wees, en die volgende oomblik ontmoet hulle Christus in die wolke, onmiddellik omskep in hul verheerlikte opstandingsliggame.
Die stem van 'n aartsengel
Die apostel Paulus sê vir ons dat die wegraping van die kerk “die oproep van die gebod met die stem van’ n aartsengel ”sal volg (1 Tessalonisense 4:16). Geleerdes debatteer oor wat met hierdie frase bedoel word. Sommige stel voor dat Jesus miskien die geskreeu met 'n aartsengelagtige stem sal uitbring. Dit lyk egter vir die teks meer natuurlik om hierdie geskreeu te interpreteer as eintlik afkomstig van die stem van die aartsengel self.
Die Skrif openbaar dat met die wederkoms die Here Jesus “uit die hemel geopenbaar sal word met sy magtige engele” (2 Tessalonisense 1: 7). As die engele Christus by die wederkoms vergesel, sal die aartsengel Michael sekerlik ingesluit word. En as die engele Jesus by die wederkoms vergesel, is daar geen rede om aan te neem dat hulle Hom nie ook sewe jaar tevore by die wegraping sal vergesel nie. Engele word immers dikwels uitgebeeld as sterk betrokke by eindtydgebeure
Die bruidegom en sy bruid
Die Skrif beeld Christus uit as die bruidegom (Johannes 3:29) en die kerk as sy bruid (Openbaring 19: 7). Die agtergrond van hierdie beeldspraak is gewortel in Hebreeuse troues, wat drie fases gehad het. Eerstens is die huwelik wettig voltrek deur die ouers van die bruid en bruidegom, waarna die bruidegom 'n woonplek in sy vader se huis gaan voorberei het. Daarna het die bruidegom sy bruid kom eis. Uiteindelik was daar 'n huweliksmaal wat etlike dae kon duur. Al drie hierdie fases word gesien in Christus se verhouding met die kerk, die bruid van Christus.
1. Namate individue wat gedurende die kerktydperk leef tot redding kom, word hulle onder die Vader se liefdevolle en soewereine hand deel van die bruid van Christus (die kerk). Intussen is Christus, die Bruidegom, in die hemel en berei 'n plek voor vir die bruid van Christus om in die huis van sy Vader te woon.
2. Die Bruidegom (Jesus Christus) kom eis sy bruid toe (by die wegraping) en neem haar hemel toe, waar Hy vir haar plek berei het (Johannes 14: 1-3). Die werklike huwelik vind plaas in die hemel voor die wederkoms (Openbaring 19: 6-16).
Met Ander Woorde die wegraping moet eers plaasvind voor dan is dit die wederkoms van Christus

Verskillende sienings or wanneer die wegraping gaan plaasvind

Die wegraping is 'n tekenlose gebeurtenis wat op enige oomblik kan plaasvind. Dit is in teenstelling met die wederkoms van Christus, wat voorafgegaan word deur baie gebeurtenisse wat tydens die verdrukking van sewe jaar plaasvind
Daar is 3 sienings wat ons na gaan kyk

Voor die verdrukking/Pre-tribulation

Die Skrif sê wel dat sommige gelowiges gedurende die verdrukking sal lewe (byvoorbeeld Openbaring 6: 9-11). Maar hierdie mense word iewers na die wegraping gelowiges. Miskien word hulle oortuig van die waarheid van die Christendom nadat hulle gesien het hoe miljoene Christene bonatuurlik van die planeet af verdwyn tydens die wegraping. Of miskien word hulle gelowiges as gevolg van die bediening van die 144 000 Joodse evangeliste wat in Openbaring 7 bekendgestel is (wat self na die wegraping tot geloof in Christus kom). Of hulle het moontlik gelowig geword as gevolg van die wonderbaarlike bediening van die twee getuies van Openbaring 11, profete wat blykbaar dieselfde magte het as Moses en Elia. Na die wegraping sal Christelike literatuur ook agterbly, en baie kan tot geloof kom nadat hulle sulke boeke gelees het.
Die naderende koms van Christus by die wegraping behoort 'n ongelooflike praktiese uitwerking op die lewens van individuele Christene en die kerk as geheel te hê.
Die feit dat die verheerlikte, heilige Seun van God te eniger tyd by die deur van die hemel kon instap, is deur God bedoel om die dringendste, onophoudelike motivering vir heilige lewe en aggressiewe bediening (insluitend missies, evangelisasie en Bybelonderrig) en die grootste geneesmiddel vir lusteloosheid en apatie. Dit behoort 'n verskil te maak in elke Christen se waardes, optrede, prioriteite en doelwitte

In die middel van die verdrukking/Mid Tribulation

Midtribulationisme
Midtribulationisme - die siening dat Christus in die middel van die verdrukking die kerk sal wegraap - word geleer deur voorstanders soos Gleason Archer (1916–2004), J. Oliver Buswell (1895–1977) en Merrill Tenney (1904–1985) ).
Daar word geglo dat die twee getuies van Openbaring 11, wat na die hemel teruggekeer word na die hemel, verteenwoordigend is van die kerk. Pretribulationiste reageer egter dat daar in die konteks feitlik geen aanduiding is dat hierdie getuies die kerk verteenwoordig nie.
Voorstanders in die middelklas voer aan dat die kerk van die toorn verlos sal word (1 Tessalonisense 5: 9), wat volgens hulle in die tweede helfte van die verdrukking is, maar nie uit die verdrukking in die eerste helfte nie. Pretribulationiste wys egter daarop dat die hele verdrukkingstydperk deur toorn gekenmerk word (Sefanja 1: 15,18; 1 Tessalonisense 1:10; Openbaring 6:17; 14: 7,10; 19: 2), sodat dit meer sin maak om te sê dat die kerk verlos is uit die hele periode van sewe jaar (Openbaring 3:10).
Voorstanders in die middelklas voer ook aan dat omdat die wegraping by die laaste basuin plaasvind (1 Tessalonisense 4: 16-17), en omdat die sewende basuin in die middel van die verdrukking klink (Openbaring 11: 15-19), moet die wegraping plaasvind tydens die middel van die verdrukking. Pretribulationiste interpreteer Openbaring 11:15 egter as 'n bewys dat die sewende basuin aan die einde van die verdrukking klink. Boonop hou die sewende basuin nie verband met die wegraping nie, maar handel eerder oor die oordeel.

Aan die einde van die verdrukking/Post Tribulation

Posttribulationisme
Die posttribulatiewe siening, uitgedruk in die geskrifte van George Eldon Ladd, Robert Gundry, en ander, is die siening dat Christus die kerk sal wegraap na die verdrukking tydens die wederkoms van Christus. Dit beteken dat die kerk deur die tyd van oordeel gaan wat in die boek Openbaring geprofeteer word, maar gelowiges sal tydens die verdrukking van Satan se toorn bewaar word
Rev 3:10
Revelation 3:10 DIEBYBEL:A19331953
10 Omdat jy die woord van my lydsaamheid bewaar het, sal Ek jou ook bewaar in die uur van beproewing wat oor die hele wêreld kom om die bewoners van die aarde op die proef te stel.
(Openbaring 3:10). Pretribulationiste reageer egter daarop dat Openbaring 3:10 aandui dat gelowiges uit die werklike tydperk van die verdrukking gered sal word of van (Grieks: ek) geskei sal word.
Revelation 20:4–6 DIEBYBEL:A19331953
4 En ek het trone gesien, en hulle het daarop gaan sit, en aan hulle is die oordeel gegee; en ek het die siele gesien van die wat onthoof is oor die getuienis van Jesus en oor die woord van God, en die wat die dier en sy beeld nie aanbid het nie, en die merk op hulle voorhoof en op hulle hand nie ontvang het nie; en hulle het geleef en as konings geregeer saam met Christus die duisend jaar lank. 5 En die ander dode het nie herlewe totdat die duisend jaar voleindig was nie. Dit is die eerste opstanding. 6 Salig en heilig is hy wat deel het aan die eerste opstanding; oor hulle het die tweede dood geen mag nie, maar hulle sal priesters van God en van Christus wees en sal saam met Hom as konings regeer duisend jaar lank.
Posttribulationiste beweer dat Openbaring 20: 4-6 bewys dat alle gelowiges aan die einde van die verdrukking tydelik opgewek sal word.
Pretribulationiste reageer egter daarop dat slegs mense wat tydens die verdrukking gelowig word en dan sterf in die konteks aan die einde van die verdrukking weer opgewek sal word. Gelowiges wat voor die verdrukking leef, sal vroeër by die wegraping opgewek word (1 Tessalonisense 4: 13-17).
1 Thessalonians 4:13–17 DIEBYBEL:A19331953
13 MAAR, broeders, ek wil nie hê dat julle onkundig moet wees met betrekking tot die ontslapenes nie, sodat julle nie treur soos die ander wat geen hoop het nie. 14 Want as ons glo dat Jesus gesterwe en opgestaan het, dan sal God ook so die wat in Jesus ontslaap het, saam met Hom bring. 15 Want dit sê ons vir julle deur die woord van die Here, dat ons wat in die lewe oorbly tot by die wederkoms van die Here, die ontslapenes hoegenaamd nie sal vóór wees nie. 16 Want die Here self sal van die hemel neerdaal met ’n geroep, met die stem van ’n aartsengel en met geklank van die basuin van God; en die wat in Christus gesterf het, sal eerste opstaan. 17 Daarna sal ons wat in die lewe oorbly, saam met hulle in wolke weggevoer word die Here tegemoet in die lug; en so sal ons altyd by die Here wees.
Posttribulationiste weerlê dat heiliges tydens die verdrukking op aarde gesien word, en dit moet dus beteken dat die wegraping nog nie plaasgevind het nie. Weereens gee pretribulationiste toe dat daar heiliges sal wees wat gedurende die verdrukking sal lewe (byvoorbeeld Openbaring 6: 9-11). Maar hierdie mense word iewers na die wegraping gelowiges.
Posttribulationiste werk daarteen teen deur Matteus 24: 37-40 aan te haal. In hierdie gedeelte, in die konteks van die wederkoms van Christus, word ons vertel dat “twee manne in die veld sal wees; die een sal geneem word en die ander sal gelos word. ” Pretribulationiste reageer egter daarop dat die konteks daarop dui dat diegene wat geneem is, nie weggeraap word nie, maar weggeneem word om te straf (sien Lukas 17:37). Dit is nie die wegraping nie.
Related Media
See more
Related Sermons
See more